De praktijk
U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk Tandartspraktijk Tan-Limanto. Onze praktijk bestaat sinds 2003. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Tandartspraktijk Tan-Limanto verricht de meest voorkomende behandelingen zelf.
Wij richten ons op de Algemene tandheelkunde / Preventie / Behandeling van kinderen / Behandeling van angstige mensen/ Esthetische tandheelkunde/Myobrace
In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team.
Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. U vindt er tijdschriften / informatiebrochures.
Wilt u meer weten over ons en onze praktijk? Neem gerust contact met ons op.
Uw afspraak
Wij behandelen uitsluiten na afspraak. Indien u uw afspraak niet kunt nakomen, dient u deze minimaal 24 uur van tevoren af te zeggen, anders kunnen wij de voor u gereserveerde tijd in rekening brengen.
Pijnklachten
Wanneer u een pijnklacht heeft, wacht dan niet tot de volgende controle, maar neem contact met ons op. Bel ons indien mogelijk tussen 8.30 en 10.00 uur, zodat wij u eventueel dezelfde dag nog kunnen helpen. indien de praktijk gesloten is kunt bellen met telefoonnummer: 0900-1515.
Medische gegevens
Voor ieders veiligheid verzoeken wij u om ons steeds te informeren omtrent medische bijzonderheden zoals zwangerschap, medicijngebruik, ziektes, infecties, afwijkingen etc.
Privacyregeling en geheimhouding
Patiënteninformatie wordt niet aan derden door gestuurd of verteld zonder overleg met de tandarts en met mede weten van de patiënt. Alle informatie blijft binnen het praktijkpand, behalve als het informatie betreft voor een specialist of huisarts, die de informatie nodig heeft voor medisch onderzoek(verwijzing). Wanneer u uw dossier opvraagt of wanneer een dossier overgedragen moet worden bijvoorbeeld in verband met verhuizing, dan wordt er een machtigingsformulier voor het overdragen van een dossier ingevuld en ondertekend.
Klanttevredenheid
Wij meten met regelmaat de klanttevredenheid om op de hoogte te blijven van uw wensen en behoeften. vanzelfsprekend kunt u deze ook melden bij de receptioniste/assistente en/of de tandarts.
Betalingsvoorwaarden
De betaling van behandelingen gaat via een factorings-bedrijf Fa-Med. Het telefoonnummer hiervan is 0900-0885. verdere informatie over de betalingsvoorwaarden is te verkrijgen bij de balieassistente. U kunt voor behandelingen boven de 150 euro een begroting krijgen.
Meningsverschil
indien u een meningsverschil heeft met uw tandarts en denkt dat de tandarts aantoonbaar is gebreke is gebleven, zonder dat u dat samen heeft kunnen oplossen, dan kunt u zich richten tot de NMT (Nederlandse Maatschappij ter bevordering der Tandheelkunde)/ ANT (Associatie Nederlandse Tandartsen) en om bemiddeling vragen.